بدنسازی آنلاین > ورزش های دیگر > اسکی > پیست اسکی شیراز آدرس و تلفن
پیست های اسکی

بدنسازی آنلاین به معرفی آدرس پیست های اسکی می‌پردازد که در اینجا لیست آدرس پیست های اسکی شیراز همراه با شماره تماس و تخفیف درج شده است.

لیست آدرس پیست های اسکی شیراز

 ردیف نام باشگاهشماره تماسآدرسفعالیت و زمان
 1پیست اسکی پولادکف07136353244فارس – سپیدان کیلومتر 15 آبشار مارگون
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

پپیست اسکی بین الملی پولادکف در ۸۸ کیلومتری شمال شیراز و کیلومتر ۱۵ جاده سپیدان به آبشار مارگون قراردارد.  سپیدان و پولاد کف پیست های اسکی شیراز هستند. بارش سنگین برف در فصل زمستان یکی از زیبا ترین جاذبه‌های استان فارس در این منطقه محسوب می شود.

جنوبی‌ترین پیست اسکی نیم کره شمالی زمین از پیست های اسکی شیراز است.

امکانات پیست اسکی شامل :

موتورهای برفی، تله کابین، کرایه تجهیزات اسکی، آموزش اسکی، رستوران، فست فود و کافی شاپ می‌باشد.

همچنین می‌توانید لیست آدرس باشگاه های بدنسازی شیراز را در بدنسازی آنلاین ببینید.

مأموران پیست اسکی، اولین کسانی هستند که در پیست به افراد مریض و مجروح رسیدگی می‌کنند. در واقع مدیریت صحنه‌ی تصادف برعهده ی آنهاست که شامل در نظر گرفتن هرخطر احتمالی است که هر کسی از جمله اسکی بازان و یا اسنوبردسواران دیگر را تهدید می‌کند. وظیفه‌ی این افراد، انتقال فرد مجروح با سورتمه از محل تصادف به کلینیک و در صورت لزوم کمک رسانی به فرد مجروح در صورت لزوم می‌باشد.

علاوه بر مسئولیت‌های آنها در مورد کمک های اولیه، اطمینان از امنیت کوه از وظایف دیگر آنها می‌باشد. مأموران پیست قبل از ساعات بازگشایی پیست گشتی، در کوه می‌زنند تا از امنیت آن اطمینان حاصل کنند. این سرکشی شامل حفظ و نگهداری مرز پیست، پاک سازی پیست، تعمیرعلائم راهنمایی و مشخص کردن موانع می‌باشد. مأموران پیست به صورت روزمره این کارها را انجام می‌دهند اگر که مورد اورژانس پزشکی پیش نیاید. در پایان روز، دوباره در پیست گشت می‌زنند تا مطمئن شوند که فرد دیگری در پیست جا نمانده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *