بدنسازی آنلاین > باشگاه های ورزشی > بوشهر > باشگاه های سوارکاری بوشهر آدرس و تلفن
سوارکاری اسب سواری بوشهر

در این مطلب لیست آدرس باشگاه های سوارکاری بوشهر، پیست‌های سوارکاری بوشهر و ورزشهای جذابی ازجمله سوارکاری، پرش با مانع، کلاس آموزش اسب سواری و هیات سوارکاری شهرستان بوشهر تقدیم شما شده است. اسب سواری و سوارکاری دارای دو سبک ، انگلیسی و غربی می باشد. همچنین سوارکاری دارای شاخه‌های تخصصی زیر است:

  • پرش با اسب
  • درساژ
  • مسابقات استقامت
  • اسب دوانی
  • مسابقات یورتمه

در اینجا به معرفی باشگاه های سوارکاری بوشهر پرداختیم، تا شما با آگاهی در هر رشته ای خواستین، بتوانید آموزش سوارکاری ببینید.

بهترین باشگاه سوارکاری بوشهر

 ردیف نام باشگاه سوارکاریشماره تماسآدرس
 1باشگاه اسب سواری نیروگاه اتمی بوشهرتنگستان انتهای نیروگاه اتمی بندرگاه
 2باشگاه سوارکاری پارسیان خلیفه07723456789شهرستان دشتستان ، روستای خلیفه
 3باشگاه سوارکاری جولان09177726314بین تنگک اول و دوم
 4دانشگاه آزاد اسلامي (عاليشهر)09173710264
09178735456
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

اسب سواری در بوشهر

اسب سواری در بوشهر ریشه ای دیرینه دارد؛ چراکه بوشهر جزء شهرهای باستانی و با قدمت بالای کشور ما محسوب می شود. در این شهر بندری که با گویشی نزدیک به اعراب هم گفتگو می کنند، فرهنگ نگهداری و پرورش اسب در کنار ورزش آن مورد توجه است. این رشته، ورزشی سرگرم کننده است؛ اما در عین حال می‌تواند خطر آفرین هم باشد. این ورزش نیاز به شجاعت و تمرین دارد.

تقویت ماهیچه‌های بدن، تقویت تعادل و هماهنگیِ بدن، افزایش تمرکز حواس، افزایش صبر و بردباری، افزایش اعتماد به نفس و کاهش استرس و غیره از تاثیرات مهم ورزش سوارکاری بر روح و جسم سوارکار است. پیشنهاد می‌کنیم بدون همراهی با یک فرد آشنا به انجام تمرین یا تفریح در این رشته نپردازید یا اگر خواستید، به یکی از باشگاه‌های مطرح بوشهر بروید که در کنار شما مربی و ناظری را جهت راهنمایی و حمایت شما قرار می‌دهند.

شاید شما جزء علاقمندان به اسب ها باشید یا پژوهشگری که دراین‌ زمینه احتیاج به اطلاعات بیشتر دارد. شاید هم پزشک اسب‌ها باشید یا پزشک اسب سواران! این ها را از این جهت به شما می گوییم که بدانید لازم است قبل از انتخاب باشگاه، برای حضور به هدف و ماهیت خودتان توجه ویژه کنید.

ببینید قرار است در باشگاه موردنظرتان چه چیزی عایدتان شود. اگر هم شما به دنبال آموزش دیدن هستید، بازهم نیازتان را اول با مشورت و بعد با تأمل مشخص کنید.

اگر لیست باشگاه های اسب سواری در بوشهر برایتان جالب بود، از لیست باشگاه های سوارکاری شیراز نیز دیدن فرمایید.

اخبار فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *