بدنسازی آنلاین > باشگاه های ورزشی > اصفهان > باشگاه های کیک بوکسینگ اصفهان آدرس و تلفن
کیک بوکسینگ اصفهان

لیست آدرس باشگاه های کیک بوکسینگ اصفهان را در جدول زیر برای شما علاقه مندان این رشته ورزشی قرار داده ایم. کاردیو کیک بوکسینگ یک کلاس گروهی فیتنس است، که تکنیک های هنرهای رزمی را با کاردیوی پرسرعت ترکیب می کند، این تمرین پر انرژی هم تازه کارها و خبره ها را به چالش می کشاند.

لیست آدرس باشگاه های کیک بوکسینگ اصفهان

 نام باشگاهشماره تماسآدرس
باشگاه‌ کیک بوکسینگ استاد بهروان09300732171اصفهان- میدان قدس (طوقچی) ، کوچه بیمارستان زهرای مرضیه مجموعه ورزشی صاحب ابن عباد-آکادمی‌کیک بوکسینگ استاد بهروان
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

لطفا دیدگاه و نظر خودتان، در مورد باشگاه های کیک بوکسینگ اصفهان که تجربه کرده‌اید، در قسمت نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید لیست آدرس باشگاه های بوکس اصفهان را در بدنسازی آنلاین ببینید.

کیک بوکسینگ در اصفهان

کیک‌بوکسینگ (به انگلیسی: Kickboxing) ترکیبی از رشته‌های، کاراته و بوکس است. کیک بوکسینگ ورزشی رزمی می‌باشد که ۴۳ سال از تولد آن می‌گذرد. به‌طورکلی هدف از تمرینات کیک بوکسینگ دفاع از خود، به دست آوردن آمادگی جسمانی و هم چنین به عنوان ورزش رزمی می‌باشد. کمربندهای کیک بوکسینگ به صورت فدراسیونی به این ترتیب میباشد:سفید، زرد، نارنجی، سبز، آبی، قهوه ای، مشکی دان ۱ الی دان۹،کمربند فایتری. در این مطلب به معرفی باشگاه های کیک بوکسینگ در اصفهان پرداختیم. امیدواریم برای شما علاقه مندان به این رشته ورزشی مفید واقع شده باشد.

روش مبارزه کیک بوکسینگ

مسابقات در یک زمین مربع شکل ۱۶ تا ۲۰ فوتی که با طناب محصور شده برگزار می‌گردد. زمان مسابقه معمولاً سه راند سه دقیق‌ای می‌باشد که ورزشکاران بین هر راند یک دقیقه استراحت می‌کنند. هر مسابقه توسط یک داور و یک پزشک کنترل می‌شود؛ و در هر راند سه قاضی به مبارزان امتیاز می‌دهند.

کیک بوکسینگ مانند تمام رشته‌های رزمی دارای کمربند و دان می‌باشد. این ورزش داخل رینگ یا تاتامی برگزار می‌شود و گرفتن حریف در مسابقه خطا است و اگر در طول مسابقه بیش از سه خطا داشته باشی بازنده اعلام می‌شوی. در مسابقه یک داور وسط وجود دارد و سه داور کنار و یک قاضی وجود دارد. در برخی از مسابقات که سطح آن پایین است، زمان مسابقه ۲راند ۲ دقیقه‌ای است. به افرادی که در مبارزات کیک بوکسینگ شرکت می‌کنند «فایتر» می‌گویند.

ضربات مشت به سر حریف دارای ۱ امتیاز و ضربات پا به سر دارای ۲ امتیاز می‌باشد. هم چنین ضربات پایی که به صورت چرخشی اجرا شوند و به سر حریف اصابت کنند ۳ امتیاز دارند. اجرای ضربات چرخشی معمولاً توانایی زیادی می‌خواهد و در واقع یک نوع حرکت ریسکی است، به همین دلیل این گونه ضربه‌ها کمتر اجرا می‌شود.

One thought on “باشگاه های کیک بوکسینگ اصفهان آدرس و تلفن”

  1. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *