بدنسازی آنلاین > ورزش های آبی > پارک آبی > پارک آبی تبریز آدرس و تلفن
پارک های آبی

در اینجا جدولی از لیست آدرس پارک های آبی تبریز به همراه شماره تماس درج شده است. یک پارک بزرگ آبی می‌تواند گزینه مناسبی جهت تفریح و سرگرمی گردشگران و بازدید کنندگان قرار گیرد.

شما می توانید در تمامی فصول از پارک های آبی سرپوشیده به عنوان یک تفریح مهیج و پر از انرژی استفاده کنید و همراه با دوستانتان یک خاطره‌ای خوش برای خودتان بسازید.

لیست آدرس پارک های آبی تبریز

 ردیف نام پارک آبیشماره تماسآدرس پارک آبی تبریز
 1پارک آبی هلیا تبریز33237869
 2مجموعه پارک آبی تبریز33853040آذربایجان شرقی- تبریز- شهرک یاغچیان- خیابان توحید- بعد از مخابرات- جنب پارک اوشاخلار باغچاسی
 3مجتمع پارک آبی هلیا33201025جاده تبریز – تهران،  روبروی کارخانه سیمکات
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

لطفا در جهت بهبود فعالیت سایت در بروزرسانی لیست پارک های آبی تبریز، اگر پارک آبی را می‌شناسید که نام آن در لیست بالا نیامده است در قسمت نظرات اطلاعات آن را وارد کنید.

همچنین شما می‌توانید لیست آدرس استخر های تبریز را در سایت بدنسازی آنلاین مشاهده کنید.

پارک های آبی همانطور که از اسمش مشخص است دارای بخش‌های مختلف می‌باشد و همانند یک پارک تجهیزات مختلفی در زمینه شنا و استخرها دارد از جمله می‌توان به استخرهای شنای کم‌عمق و عمیق، سرسره‌های آبی، رودخانه مصنوعی، مکانی برای آفتاب گرفتن، دوش و حتی حمام اشاره کرد. در پارک های آبی مدرن در جهان فضاهایی برای موج‌سواری مصنوعی و استخرموج نیز دارند.

مجموعه تفریحی استخر و سونا و جکوزی و سونای نمک، حمام ترکی و ماساژ، بعضی از انواع خدمات این مراکز می‌باشد.

محبوبیت پارک‌های آبی به زمان معرفی آن یعنی اواخر سال ۱۹۴۰ برمی‌‌گردد. کشور ایالات متحده آمریکا با بیش از هزار پارک آبی و ده‌ها پارک جدید در هر سال بیشترین تعداد پارک‌های آبی را داراست. به طور کلی این پارک‌ها به دو دسته روباز و سربسته تقسیم می‌شوند. پارک‌های آبی روباز معمولاً در نقاط گرمسیری و استوایی بازگشایی می‌شوند و پارک‌های سالنی در نقاط شهری بیشتر دیده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *