باشگاه های دوچرخه سواری شیراز آدرس و تلفن

بدنسازی آنلاین > ورزش های تفریحی > دوچرخه سواری > باشگاه های دوچرخه سواری شیراز آدرس و تلفن
باشگاه های دوچرخه سواری

لیست آدرس باشگاه های دوچرخه سواری شیراز را در جدول زیر برای شما علاقه مندان این رشته ورزشی قرار داده ایم. جهت تکمیل شدن لیست آدرس باشگاه ها با ما در تماس باشید.

لیست آدرس باشگاه های دوچرخه سواری شیراز

 ردیف نام باشگاهشماره تماسآدرس
 1ایستگاه کرایه دوچرخه09036712445ابتدای بلوار حسینی الهاشمی، سمت راست ، پارک سلامت
 2باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی ردپا09175556932خیابان زند – حدفاصل خیام و انوری – طبقه فوقانی بانک ملی شعبه زند
 3هییت دوچرخه سواری07136309270فلکه قصرالدشت دفتر هییت دوچرخه سواری
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

مسیر دوچرخه‌سواری در شیراز

دوچرخه سواری نام ورزشی است که در آن به صورت گروهی یا فردی میشود شرکت کرد. و مسابقات این رشته ورزشی به دسته های مختلف از قبیل دوچرخه سواری در کوهستان، دوچرخه سواری نمایشی و دوچرخه سواری در جاده تقسیم میشوند. این ۳ گروه به چند دسته دیگر تقسیم می‌شوند که هر کدام یک ورزش مجزا است و دوچرخه‌های مخصوص خودشان را دارند. مثلاً در دوچرخه‌سواری کوهستان دو رشته مرسوم و پر طرفدار کراس کانتری و دانهیل وجود دارد که در ایران از محبوبیت خاصی میان دوچرخه‌سواران برخوردار است.

دوچرخه سواری یعنی استفاده از دوچرخه برای ورزش، تفریح، و حمل و نقل و  افرادی که دوچرخه سواری می‌کنند را دوچرخه سوار یا دوچرخه ران می‌گویند. دوچرخه در قرن 19 میلادی به جهان معرفی شد و اکنون نزدیک به یک میلیارد دوچرخه در جهان وجود دارد. دوچرخه نسبت به دیگر وسایل نقلیه مزیت های بسیاری دارد از جمله حمل و نقل آسان، هوای پاک، تناسب اندام دوچرخه سوار، پارک آسان تر دوچرخه، افزایش قدرت مانور، و دسترسی به جاده ها و همچنین کم شدن آلودگی هوا از طریق عدم استفاده از سوخت های فسیلی…

همچنین می توانید آدرس باشگاه های تنیس شیراز و آدرس پیست های کارتینگ شیراز را در بدنسازی آنلاین ببینید.

به نظر می رسد که دوچرخه این وسیله نقلیه در کشورهای پیشرفته و مدرن کاربرد بیشتری دارد تا در کشورهایی، نه‌کاملا پیشرفته نظیر ایران. برای مثال در اکثر کشورهای اروپایی دوچرخه دارای ارزشی مثل یک ماشین سواری (و حتی بیشتر) است. در این کشورها برخی از دوچرخه ها (نسبت به مدل و کاراییشان) گاها از خودروهای مدل بالا نیز گرانترند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *