باشگاه کشتی در شیراز به همراه آدرس و تلفن

بدنسازی آنلاین > باشگاه های ورزشی > شیراز > باشگاه کشتی در شیراز به همراه آدرس و تلفن
باشگاه ها و سالن های کشتی

بهترین باشگاه کشتی شیراز

کشتی یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی در ایران می باشد که از سال های بسیار دور در شهرها و روستا های کشور رواج داشته است، اگر به دنبال سالن کشنی در شیراز هستید که دارای مربیان حرفه ای و کاربلد باشند ما را در ادامه این مطلب دنبال کنید تا بهترین باشگاه کشتی در شیراز را به همراه آدرس و تلفن معرفی کنیم.

باشگاه کشتی در شیراز

لیست باشگاه های کشتی در شیراز

ردیف نام باشگاه آدرس شماره تماس
1 مجموعه ورزشی ولایت شیراز، بلوار شهید چمران، بلوار نیایش، نیایش 3  071363567079
2 مجموعه تختی شیراز، 30متری سینما سعدی، خیابان ذوالنوار 09304251784
3 مجموعه ورزشی کارگران شیراز، میدان ولیعصر، جنب درمانگاه نادر کاظم 07137250088
4 خانه کشتی شیراز، شیشه گری، بلوار ارتش، خیابان قیام، خیابان شاهداعی الله 09171124515

شهریه کلاس های کشتی در شیراز چقدر است؟

هزینه کلاس های کشتی بسته به تجربه و مهارت مربی، نوع سبک کشتی و باشگاه کشتی متفاوت می باشد برای اطلاع از شهریه دقیق می توانید با باشگاه های معرفی شده تماس حاصل فرمایید.

بهترین سالن کشتی شیراز

شهر شیراز تاکنون چندین کشتی‌گیر را به تیم ملی فرستاده است که بیشترشان از باشگاه‌ های کشتی شیراز شروع به یادگیری و ورزیده شدن کردند و طولی نکشید که راهی تیم ملی شدند.

در بین کشتی گیران مطرح، محمدعلی فرخیان، نائب قهرمان اسبق کشتی جهان، را می‌توانیم نام ببریم که از دل همین باشگاه‌ ها وارد میدان کشتی شده و نام ایران عزیز را سربلند کرده است.

کشتی گیران جهانی هم خاطره‌هایی از کشتی گیران شیراز دارند؛ چرا که شهر شیراز تا کنون چندین قهرمان ارزنده را هم به میادین ملی و جهانی معرفی فرستاده اند که خاطره آن‌ها در کشتی و جمع کشتی‌ دوستان به‌ یادگار مانده است.

بهترین سالن کشتی شیراز

معرفی انواع سبک های کشتی

انواع سبک های کشتی محلی در نقاط مختلف جهان می توان به کشتی گلیما در ایسلند، شوینگن در سوییس، سومو و جوجیتسو در ژاپن، سامبو در روسیه، و در ایران به کشتی چوخه اشاره کرد. تقریبا تمام دنیا دو سبک کشتی را به عنوان رسمی‌ترین سبک‌های کشتی پذیرفته‌اند، کشتی آزاد و کشتی فرنگی تفاوت این دو کشتی در این است که در کشتی فرنگی کشتی گیر حق گرفتن پایین تنه حریف را ندارد اما در سبک آزاد این عمل آزاد می‌باشد و کشتی گیر می‌تواند از گرفتن پایین تنه حریف برای زمین زدن او و گرفتن امتیاز بهره ببرد.

کشتی بانوان شیراز

این نکته هم لازم به ذکر است که برای بانوان نیز در شیراز سانس هایی را جهت آموزش و یا تمرین در نظر گرفته شده است برای اطلاع از سانس های کشتی بانوان در شیراز با باشگاه های کشتی تماس حاصل فرمایید.

نکته!

اگر علاقه به اطلاع از رشته های ورزشی دیگر در شیرار دارید به لیست باشگاه رزمی در شیراز و یا باشگاه بدنسازی در شیراز سایت ما سر بزنید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

3 thoughts on “باشگاه کشتی در شیراز به همراه آدرس و تلفن”

  1. شماره اشتباه گذاشتید واسه سالن تختی،لطفا تغییر دهید شماره را.

      1. سلام لـطفا شماره باشگاه تختی رو پاک کنید شماره من رو به اشتباه گذاشتید توی سایتتون. خواهشا پاک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *