بدنسازی آنلاین > باشگاه های ورزشی > تبریز > سالن های کشتی تبریز آدرس و تلفن
باشگاه ها و سالن های کشتی

در جدول زیر لیستی از باشگاه ها و سالن های کشتی تبریز به همراه آدرس و شماره تماس آنها برای علاقه مندان به ورزش کشتی در تبریز جمع‌آوری کرده‌ایم. امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع شود.

لیست باشگاه ها و سالن های کشتی تبریز

 ردیف نام باشگاهشماره تماسآدرس
 1خانه کشتی سردرودتبریز، سردرود
2سالن ایثار04133285201 الی 5تبریز، مجموعه ورزشی ایثار
3سالن کشتی04133341868  تبریز، بلوار ۲۹ بهمن، دانشگاه تبریز، سالن ژیمنازیوم
4پتروشیمی04134282051
04134282220
تبریز، جاده تبریز، آذرشهر، کجاباد، جنب پالایشگاه
5ماشین سازی تبریز04132898770
داخلی(2533)
تبریز، جاده سنتو قراملک، داخل کارخانه ماشین سازی
6تراکتور سازی تبریز04134245250
04134248666
تبریز، جاده آذرشهر، نبش کارخانه تراکتور سازی
7سالن تختیتبریز، مجموعه ورزشی تختی
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

کشتی جزء ورزش‌های باستانی و قدیمی کشور ما می‌باشد و دارای طرفداران زیادی می‌باشد. شهر تبریز نیز از شهرهایی می‌باشد که تاکنون قهرمانان زیادی راهی تیم ملی کشتی ایران کرده. که این نشان دهنده پتانسیل بالای شهر تبریز درکشتی است.

مطمئنا تعداد باشگاه ها و سالن‌های کشتی تبریز از این تعدادی که ما در لیست آورده‌ایم، بیشتر است، اما متاسفانه ما نتوانستیم اطلاعات دقیقتری از باشگاه های کشتی تبریز به دست بیاوریم.

چنانچه شما همراهان عزیز از وجود تعداد بیشتری باشگاه و سالن کشتی فعال در تبریز اطلاع دارید. لطفا جهت کامل شدن لیست باشگاه های تبریز، اطلاعات آنها را در قسمت نظرات همین صفحه برای ما ارسال کنید.

همچنین می توانید لیست باشگاه های دفاع شخصی تبریز را در بدنسازی آنلاین مشاهده کنید.

سبک‌های متنوعی از کشتی در کشورهای مختلف دنیا تمرین می‌شود. و هر کشور کشتی محلی خود را دارد. مثلا می‌توان به  گلیما در ایسلند، شوینگن در سوئیس، سومو و جوجیتسو در ژاپن و کشتی چوخه در ایران اشاره کرد. اما تقریبا تمام کشورهای دنیا دو سبک المپیکی کشتی یعنی کشتی فرنگی و کشتی آزاد را پذیرفته‌اند.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با بدنسازی آنلاین در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *