بدنسازی آنلاین > باشگاه های ورزشی > اصفهان > باشگاه های بوکس اصفهان آدرس و تلفن
باشگاه بوکس اصفهان

لیست آدرس باشگاه های بوکس اصفهان را در جدول زیر برای شما علاقه مندان این رشته ورزشی قرار داده ایم.

لیست آدرس باشگاه های بوکس اصفهان

 نام باشگاهشماره تماسآدرس
باشگاه‌ کیک بوکسینگ استاد بهروان09300732171اصفهان- میدان قدس (طوقچی) ، کوچه بیمارستان زهرای مرضیه مجموعه ورزشی صاحب ابن عباد-آکادمی‌کیک بوکسینگ استاد بهروان
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

لطفا دیدگاه و نظر خودتان، در مورد باشگاه های بوکس اصفهان که تجربه کرده‌اید، در قسمت نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بوکس ورزشی مبارزه ای و رقابتی است. در این ورزش دو ورزشکار یا مبارز به وسیله مشت های خود با هم مبارزه می‌کنند و به هم ضربه می‌زنند. بوکس قدمت بسیار طولانی داشته و به یونان باستان باز می گردد، اولین مسابقه بوکس در جهان به طور دقیق مشخص نیست ولیکن در مسابقات بوکس ابتدایی بوکسور ها یا همان ورزشکاران مبارز در حیطه بوکس دستکش های چرمی بر دست می‌کردند و این دست کش ها را با سنگ، فلز و وسایلی که جراحات فراوانی را برای حریف به وجود می آورد می پوشاندند و از این طریق یکی از حریفان یا از رینگ مسابقه انصراف می‌داد یا اینکه به شدت زخمی و حتی مسابقه منجر به مرگ ورزشکار می‌شد.

بوکس مدرن از کشور آمریکا نشات می‌گیرد و یکی از کارآمدترین و قوی ترین رشته های ورزشی است. مسابقه ورزش بوکس به طور رسمی در بیست و سومین بازی المپیک در ششصد و هفتاد و هفت سال قبل از میلاد مسیح انجام شد وشخصی به نام ابراستوس در این مسابقه به پیروزی رسید.

همچنین می‌توانید لیست آدرس باشگاه های کونگ فو اصفهان را در بدنسازی آنلاین ببینید.

One thought on “باشگاه های بوکس اصفهان آدرس و تلفن”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *