باشگاه و سالن فوتسال شیراز آدرس و تلفن

بدنسازی آنلاین > باشگاه های ورزشی > شیراز > باشگاه و سالن فوتسال شیراز آدرس و تلفن
باشگاه های فوتسال

لیست آدرس باشگاه های فوتسال شیراز و فدراسیون را در جدول زیر برای شما علاقه مندان این رشته ورزشی قرار داده ایم. جهت تکمیل شدن لیست آدرس سالن های فوتسال با ما در تماس باشید.

لیست آدرس باشگاه های فوتسال شیراز

 ردیف نام باشگاهشماره تماسآدرس
 1مدرسه فوتبال و فوتسال باشگاه شیراز نوین09397079274ایمان شمالی / کوچه ۲۴ / جنب اداره پست
 2باشگاه فوتسال اسپورت شیراز09178540114
 3باشگاه مهندسی شیراز09019180445
 4مجموعه ورزشی سورن07138247977انتهای بلوار سفیر جنوبی میدان مهارت
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

فوتسال ورزشی با توپ، شبیه فوتبال است که در محوطه کوچکتر انجام می‌شود و به‌خاطر فضای کمتر دارای تحرک بیشتر است. فوتسال با داشتن تحرک بیشتر به نوعی فوتبالی سرعتی است با پیش نیازهای اختصاصی از جمله تکنیکهای پایه، تاکتیک‌ها، چرخشها که زیرمجموعه سیستم بازی فوتسال است و انواع سیستمهای دفاعی فوتسال که یا براساس سیستم حمله حریف اتخاذ می‌شود، و یا سیستم دفاعی واحدی که برای مقابله با انواع سیستم حمله اتخاذ می‌گردد که مبتنی بر دفاع از فضاست.

همچنین شما می‌توانید لیست آدرس باشگاه های تیراندازی شیراز در بدنسازی آنلاین مشاهده نمایید.

تاریخچه ورزش فوتسال
منشأ شکل‌گیری فوتسال به شهر مونته‌ویگو اوروگوئه بازمی‌گردد. در سال ۱۹۳۰، ژوان کارلوس سریانی، فوتبال ۵ نفره را برای مسابقات جوانان در YMCA پی‌ریزی کرد. ورزش فوتسال به سرعت در آمریکای‌جنوبی بخصوص برزیل محبوبیت پیدا کرد.

بسیاری از بازیکنان بزرگ و مشهور فوتبال برزیل، از طریق کسب مهارت‌های رشته ورزشی فوتسال، سبک‌ها و متدهای خود را در رشته فوتبال گسترش دادند و این موضوع زمینه مطرح شدن آن‌ها را به عنوان بازیکنان بزرگ فوتبال فراهم کرد.

گفتنی است در شیراز سالن‌های تراز اول ملی هم وجود دارد که برای میزبانی مسابقات ملی مثل تورنمنت چهارجانبه مناسب هستند و تا کنون هم میزبان مسابقات ملی نظیر این بوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *