بدنسازی آنلاین > ورزش های آبی > پارک آبی > پارک های آبی زنجان آدرس و تلفن
پارک آبی زنجان

لیست آدرس پارک های آبی زنجان شامل اطلاعاتی دربارۀ پارک های آبی در زنجان است تا شما عزیزان اهل زنجان چنانچه به دنبال آدرس آن ها هستید، از این اطلاعات استفاده کنید.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از پارک های آبی زنجان را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران که به دنبال پارک آبی زنجان هستند استفاده کنند.

لیست آدرس پارک های آبی زنجان

# نام باشگاهشماره تماسآدرستوضیحات
 1استخر کارگران
 2شهرک صنایع دستی و گردشگری نورزنجان، کیلومتر 3 ازادراه زنجان قزوین، نرسیده به عوارضی
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

لطفا در جهت بهبود فعالیت سایت در بروزرسانی لیست پارک های آبی زنجان، اگر پارک آبی را می‌شناسید که نام آن در لیست بالا نیامده است در قسمت نظرات اطلاعات آن را وارد کنید.

اگر مایل نیستید به پارک آبی بروید، می‌توانید آدرس استخر های زنجان را در سایت بدنسازی آنلاین نگاهی بیندازید و به یکی از آن ها مراجعه کنید.

پارک های آبی همانطور که از اسمش مشخص است دارای بخش‌های مختلف می‌باشد و همانند یک پارک، تجهیزات مختلفی در زمینه شنا و استخرها دارد که از آن جمله می‌توان به استخرهای شنای کم‌عمق و عمیق، سرسره‌های آبی، رودخانه مصنوعی، مکانی برای آفتاب گرفتن، دوش و حتی حمام اشاره کرد. در پارک های آبی مدرن در جهان فضاهایی برای موج‌سواری مصنوعی و استخرموج نیز دارند.

مجموعه تفریحی استخر و سونا و جکوزی و سونای نمک، حمام ترکی و ماساژ بعضی از انواع خدمات این مراکز می‌باشد.

محبوبیت پارک‌های آبی به زمان معرفی آن یعنی اواخر سال ۱۹۴۰ برمی‌‌گردد. کشور ایالات متحده آمریکا با بیش از هزار پارک آبی و ده‌ها پارک جدید در هر سال بیشترین تعداد پارک‌های آبی را داراست. این پارک‌ها به طور کلی به دو دسته روباز و سربسته تقسیم می‌شوند. پارک‌های آبی روباز معمولاً در نقاط گرمسیری و استوایی بازگشایی می‌شوند و پارک‌های سالنی در نقاط شهری بیشتر دیده می‌شوند.

پیشنهاد می‌شود  آدرس سالن و مراکز ماساژ زنجان را نیز مشاهده کنید.

شما می‌توانید در تمامی فصول از پارک های آبی سرپوشیده به عنوان یک تفریح مهیج و پر از انرژی استفاده کنید و همراه با دوستانتان یک خاطره‌ای خوش برای خودتان بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *