بدنسازی آنلاین > ورزش های آبی > پارک آبی > پارک آبی شیراز آدرس و تلفن
پارک های آبی

پارک های آبی در تمامی فصول گرم و سرد سال، به عنوان یک تفریح مهیج و شاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اینجا جدولی از لیست آدرس پارک های آبی شیراز به همراه شماره تماس درج شده است.

شما می‌توانید در تمامی فصول از پارک های آبی سرپوشیده به عنوان یک تفریح مهیج و پر از انرژی استفاده کنید. و همراه با دوستانتان یک خاطره‌ای خوش برای خودتان بسازید.

لیست آدرس پارک های آبی شیراز

 ردیف نام باشگاهشماره تماسآدرسفعالیت و زمان
 1پارک آبی کوثر07136334700بلوار فرهنگ شهر- ایستگاه ۱۱
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

از مدیران و مسئولان پارک های آبی شیراز تقاضا می‌کنیم، لطفا در جهت بهبود فعالیت سایت در بروزرسانی لیست اطلاعات، پارک آبی خود را در قسمت دیدگاه‌ها قرار دهند. تا بدنسازی آنلاین در اولین فرصت بروزرسانی کند.

همچنین شما می‌توانید لیست آدرس استخر های شیراز را در سایت بدنسازی آنلاین مشاهده کنید.

پارک های آبی بدون شک یکی از تفریحات مهیج در بین جوانان و دوست‌داران تفریحات آبی محسوب می‌شود و روز به روز بر تعداد این پارک‌ها در سراسر جهان افزوده خواهد شد. و استفاده‌کنندگان از این پارک‌ها علاقه دارند هر چه زودتر تعداد وسایلی که در این پارک‌ها موجود است بیشتر و وسایل مهیج‌تری را تجربه کنند.

محبوبیت پارک‌های آبی از زمان معرفی آن یعنی اواخر سال ۱۹۴۰ برمی‌‌گردد. کشور ایالات متحده آمریکا با بیش از هزار پارک‌آبی و ده‌ها پارک جدید در هر سال بیشترین تعداد پارک‌های آبی را داراست. پارک‌های آبی همچنین عمدتا به دو دسته روباز و سربسته یا سالنی تقسیم می‌شوند. پارک‌های آبی روباز معمولاً در نقاط گرمسیری و استوایی بازگشایی می‌شوند و پارک‌های سالنی در نقاط شهری بیشتر دیده می‌شوند. در حال حاضر بزرگ‌ترین پارک آبی روباز جهان در شهر ویسکانسین آمریکا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *