باشگاه تکواندو در همدان با آدرس و شماره تماس

بدنسازی آنلاین > ورزش های رزمی > تکواندو > باشگاه تکواندو در همدان با آدرس و شماره تماس
باشگاه تکواندو در همدان

ورزش تکواندو

تکواندو یکی از اصلی ترین و معروف ترین زیرشاخه های هنرهای رزمی باشد که در بین آقایان و خانوم ها در این رشته ورزشی طرفدارهای زیادی دارد. این ورزش به صورت مبارزه تن به تن با استفاده از تکنیک های متفاوت می باشد که طبق اصول و استاندارد آموزش داده می شود اگر در شهر همدان زندگی می کنید و به دنبال باشگاه معتبر تکواندو در همدان هستید در ادامه ما را همراهی کنید.

باشگاه تکواندو در همدان

باشگاه تکواندو در همدان

برای آموزش و یادگیری اصولی تکواندو باید در نظر داشته باشید باشگاه هایی را انتخاب کنید که از مربیان حرفه ای و دوره دیده بهره می گیرند. تا علاوه برجلوگیری از آسیب بتوانید این رشته ورزشی خاص را تا سطح حرفه ای پیش ببرید ما برای کمک به شما در ادامه این مطلب لیستی از بهترین باشگاه های تکواندو در همدان را به همراه آدرس و شماره تماس معرفی می کنیم تا بتوانید با توجه به موقعیت مکانی خود انتخابی مطمئن داشته باشید.

لیست معتبرترین باشگاه های تکواندو در همدان

ردیف نام باشگاه آدرس شماره تماس
1 باشگاه ابر مردان الوند همدان، شهرک مدنی، فاز یک، روبروی پاسگاه، باشگاه الوند 08134292191
2 باشگاه ورزشی جهان همدان،خیابان تختی،کوچه آزادیان(تعزیرات) 08132527910
3 باشگاه رزمی ذوالفقار همدان، مجموعه ورزشی سپاه، سالن ورزشی شهید چیت سازان 09338113224
4 باشگاه ورزشي سپهر همدان 08138252088

باشگاه تکواندو ویژه بانوان

تمامی باشگاه های معرفی شده در جدول بالا سانس هایی را ویژه بانوان برای آموزش و تمرین در نظر می گیرند شما می توانید با تماس به باشگاه های مورد نظر با توجه به موقعیت مکانی خود از این سانس ها باخبر شوید.

توجه!

اگر به جز باشگاه تکواندو در همدان علاقه به رشته های ورزشی دیگر دارید لطفا به لیست باشگاه رزمی در همدان سایت ما سر بزنید.

شهریه کلاس های تکواندو در همدان چقدر است؟

شهریه ثبت نام در کلاس های تکواندو با توجه به مهارت و تجربه مربی، سطح آموزش شما (مبتدی – متوسط و حرفه ای)، تعداد جلسات ثبت نامی، تجهیزات و امکانات باشگاه متفوت می باشد برای اطلاع بهتر است با شماره های مندرج در جدول تماس بگیرید و برای اطلاع از قیمت ها و گرفتن مشاوره با هماهنگی به آدرس باشگاه مراجعه کنید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *