بدنسازی آنلاین > باشگاه های ورزشی > شیراز > پیست کارتینگ شیراز آدرس و تلفن
پیست های کارتینگ

بدنسازی آنلاین به معرفی باشگاه های کارتینگ شیراز می پردازد که در اینجا لیست آدرس پیست های کارتینگ شیراز همراه با شماره تماس درج شده است.

خودروهای کارتینگ به صورت چهار چرخ باز بوده و دارای ابعاد کوچکی است که می تواند یک بازی پر هیجان و سرگرم کننده ای را برایتان رقم بزند یا حتی میتواند رنگ و بوی جدی به خود بگیرد و مثل یک ورزش در نظر گرفته شود.

لیست آدرس پیست های کارتینگ شیراز

 ردیف نام باشگاهشماره تماسآدرس
 1کارتینگ شهر09171319264شهرک گلستان، جنب نمایشگاه بین الملی شیراز
 2کارتینگ تپه کاج07136407500شهر صدرا، فاز 2 صدرا، روبروی باغ شهر، مجموعه تپه کاج صدرا
 3کارتینگ مجموعه تفریحی شهید حسن گودرزی07137399797فلکه ارتش، بعد از استادیوم شهدای ارتش
 4کارتینگ شاهین07137269127بلوار مدرس، فضل آباد، پارک لاله
 5پیست سلطان سرگرمی09227163326شهرک بزین، روبروی آفرینش، کوچه شهید قرائتی
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

لطفا جهت کمک به بهبود و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی می‌توانید نظرات و انتقادات خود را از پیست های کارتینگ شیراز در ادامه درج کنید.

کارتینگ یا مسابقه کارتینگ نوعی ورزش موتوری به حساب می‌آید که با خودروهای چرخ‌باز با نام کارت انجام می شود؛ خودروهای 125 سی سی و 4چرخ کوچکی که چرخ های شان بیرون از بدنه و بیرون از گلگیرها قرار دارد. این ماشین ها تنها در مسیرهای کارت سواری قابل استفاده هستند و فقط جنبه تفریحی و ورزشی دارند. کارتینگ به عنوان رشته «مادر» اتومبیلرانی شناخته می شود و نقش مهمی در آموزش شرکت کنندگان در مسابقات اتومبیلرانی دارد.

اصولا کارتینگ رشته «مادر» اتومبیلرانی است و شما با ماشین هایی لذت رانندگی را تجربه می کنید که ۱۲۵ سی سی است. اگر بخواهید به صورت حرفه ای کارتینگ سواری کنید، می توانید سرعتی حدود ۱۸۰ کیلومتر در ساعت را تجربه کنید، اما برای افرادی که رنتال سواری می کنند، سرعت ماشین های کارتینگ ۷۰ کیلومتر در ساعت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید

شما عزیزان همچنین می توانید آدرس پیست و باشگاه اسکیت شیراز و آدرس باشگاه های گلف شیراز را در بدنسازی آنلاین مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *