بدنسازی آنلاین > ورزش های تفریحی > بولینگ > باشگاه های بولینگ شیراز آدرس و تلفن
باشگاه های بولینگ

لیست آدرس باشگاه های بولینگ شیراز و فدراسیون شیراز را در این جدول قرار داده ایم. امید به آن می رود به لطف خداوند مفید مردم واقع شود.
لطفا جهت تکمیل شدن لیست آدرس سالن های بولینگ شیراز در قسمت نظرات، باشگاه خود و دوستانتان را ارسال کنید.

لیست آدرس باشگاه های بولینگ شیراز

 ردیف نام باشگاهشماره تماسآدرسفعالیت و زمان
 1سالن بولینگ مجتمع خلیج فارس07136667060ورودی شهر جدید صدرا، مجتمع خلیج فارسبولینگ
2سالن بولینگ مجتمع ستاره فارسخیابان عفیف آباد مجتمع ستاره فارس بولینگ
مجموعۀ ورزشی خود را در جدول ثبت کنید

بهتریین بولینگ درشیراز

در وب سایت بدنسازی آنلاین تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با بدنسازی آنلاین در تماس باشند. پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

بولینگ ورزشی است که در آن باید بازیکنان به وسیله توپی که در دست دارند توسط لاینی که مرتبط به پین ها می شود توپ را به سمت پین ها پرتاب کرده و آن ها را مورد ضربه زدن قرار می دهند. این بازی در دانمارک توسط توپ گرد سنگی از فاصله 60 پایی یا همان بیست متری به سمت هدف های سنگی به جای پین برگزار می شد که قانون 60 پایی همان اصل اول بولینگ در قوانین دنیای امروز است. این ورزش در گذشته هم بسیار محبوب بوده و در 5200 سال قبل از میلاد مسیح در مصر پادشان مصری آن را بازی می‌کردند. در این ورزش توپ هایی با وزن مختلف وجود دارد و بین 6 تا 16 پوند انواع آن وزن دارند. (هر پوند برابر است با 453 گرم.)

شما می توانید لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ شیراز در بدنسازی آنلاین مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *